Tankar.

 
jag har lite. Eller lite jag har mycket ångest!
Varjedag kollar jag på dom två svarta paintrarna och typ dampar över att jag inte vet vilken jag borde köpa. Vill köpa båda men då är problemet 4 svarta hästar. Har två nu.. Och jag vill byta ut ena men Bonnie är baserad på en irl häst och Chaxeer är mycket "finare". Så det blir kanske ingen Paint till familjen. Ska nog endå fortsätta kolla efter "andra" hästar.
har ju tittar in mig på Cremellon men inget är bestämt. Jag är Väldigt obsessed men mina hästar O ponny. Vill inte sälja dom. Har svårt för att sälja någon! Tillomed Sebbe är svår att sälja! Fast han är ju så charmig med sina korta ben O runda mage ^^ men en svart till eller är det stopp? That's my problem ;_; den mer vita känns endå "godkänd då den är mer vit och den är jag fast i. Typ. Den eller spara och vänta vidare i have no idé! 
* Arkiv bild på min sålda häst WildSoul aka Sebastian * - Daisy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback